طرح اصلاح ماده 77 قانون شهرداری ها به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد
نوشته شده توسط : amatrack

'اسدالله راشدی' در گفت و گویی افزود: این طرح با حضور و پیگیری مهدی چمران رییس شورای عالی استان ها و اصرار نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شده است.

وی اضافه كرد طرح اصلاح ماده 77 قانون شهرداری ها مصوبه 1334 كه با اصلاحاتی در مجلس هشتم به تصویب رسید، در ماده واحده آن عوارض بهای خدمات ارایه شده از سوی شهرداری ها و سازمان های وابسته به موضوع كمیسیون اضافه و به تصویب رسیده بود كه شورای نگهبان، عضویت نماینده شورای اسلامی شهر در كمیسیون ماده 77 را مغایر با اصل یكصد و یكم قانون اساسی تلقی كرده بود.

وی ادامه داد: امروز این طرح با حضور مهدی چمران رییس شورای عالی استان ها در صحن مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و امیر خجسته رییس كمیسیون شوراها و امور داخلی گزارشی مبنی بر اصرار كمیسیون مذكور بر مصوبه قبلی خود را به مجلس ارایه كرد و مركز پژوهش ها نیز در گزارشی موافقت خود را با این موضوع اعلام كرد.

معاون امور مجلس و دولت شورای عالی استان ها اضافه كرد: محمدجواد كولیوند نماینده كرج و جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از شوراها خواستار اصرار نمایندگان بر مصوبه قبلی خویش شدند كه نمایندگان مجلس با رای اكثریت بر مصوبه قبلی خود اصرار كردند و طرح مذكور به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.

راشدی خاط نشان كرد: در اجرای ماده 140 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و با توجه به مفاد تبصره ذیل ماده 139 آیین نامه یادشده مهدی چمران رییس شورای عالی استان ها هشت طرح از طرح های معوقه شورای عالی استان ها در مجلس هشتم را در نامه ایی به ریاست مجلس شورای اسلامی به منظور اعلام وصول و سیر مراحل تصویب ارایه كرده بود كه در جلسه امروز اعلام وصول شدند.

اجتمام ** 1788 **1569





:: برچسب‌ها: سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: