تمدید مهلت ارسال صورت الكترونیكی معاملات موضوع ماده 169 مكرر
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی كشور،دراطلاعیه این سازمان با اشاره به درخواست‌های مكرر مودیان برای ارسال اطلاعات معاملات فصلی به طریق الكترونیكی ،آمده است: در اجرای دستورالعمل ماده 169 مكرر قانون مالیات‌های مستقیم و به منظور تسهیل درانجام وظایف قانونی مودیان،نرم افزار و راهنمایی اجرایی مربوط به تسلیم و ارسال الكترونیكی صورت معاملات از روز چهارشنبه 28 تیرماه از طریق بخش صورت الكترونیكی معاملات در سامانه عملیات الكترونیكی مودیان مالیاتی در دسترس خواهد بود.

در این اطلاعیه مهلت تسلیم و ارسال صورت معاملات سه ماهه اول سال جاری برای مودیان صرفا به صورت الكترونیكی تا پایان مردادماه جاری ذكر شده است.

همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: مودیان محترم با عنایت به تمدید مهلت مزبور نسبت به تكمیل و ارسال صورت معاملات خود به شرح دستور العمل مذكور و فرایند مندرج در سامانه عملیات الكترونیكی سازمان اقدام نمایند.

یادآور می‌شود این اطلاعیه به منزله ابلاغ دستورالعمل تكمیلی برای تمامی ادارات كل امور مالیاتی سراسر كشور و مركز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان به عنوان مجری سامانه‌های عملیات الكترونیكی سازمان محسوب می شود.

اقتصام**2021**1601





:: برچسب‌ها: تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: