سومین دوره مسابقات ووشو غرب آسیا در یمن برگزار خواهد شد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا، 'مهدی علی نژاد' سه شنبه شب در جمع خبرنگاران در شهر زنجان اضافه كرد: امید می رود این مسابقات با برنامه ریزی های خوبی كه صورت خواهد گرفت، در سطح مطلوب و مناسبی برگزار شود.

وی اظهار داشت: نخستین دوره این مسابقه ها در سال 87 به میزبانی ایران در شهر بندرعباس برگزار شد و دومین دوره آن نیز بار دیگر به میزبانی كشورمان از امروز (سه شنبه) در شهر زنجان آغاز شده و فردا (چهارشنبه) به پایان می رسد.

علی نژاد همچنین از برنامه ریزی برای راه اندازی سایت اختصاصی فدراسیون ووشو غرب آسیا حداقل به سه زبان فارسی،

عربی و انگلیسی خبر داد و گفت: برگزاری دوره های بین المللی داوری و مربیگری ووشو برای منطقه غرب آسیا به میزبانی ایران نیز از دیگر برنامه ها و اهداف این فدراسیون خواهد بود.

وی با بیان اینكه فدراسیون ووشو غرب آسیا جدیدالتاسیس است، اظهار داشت: در حال حاضر هشت كشور عضو این فدراسیون هستند كه در انتخابات دومین دوره فدراسیون ووشو غرب آسیا كه امروز در شهر زنجان برگزار شد، نمایندگان شش كشور یمن، كویت، اردن، عراق، لبنان و ایران حضور داشتند.

علی نژاد افزود: ورزش ووشو در پنج كشور منطقه غرب آسیا شامل عربستان سعودی، امارات عربی متحده، قطر، بحرین و عمان، راه اندازی نشده است كه فدراسیون ووشو غرب آسیا تلاش خواهد كرد این رشته ورزشی را در این كشورها پایه ریزی كند.

وی یادآورشد: با رایزنی های صورت گرفته با كمیته ملی المپیك ایران و دبیركل بازی های غرب آسیا، ووشو برای نخستین بار در بازی های ورزشی كشورهای غرب آسیا وارد شد و قرار است تهران میزبان دومین دوره این بازی ها در سال 2013 باشد و این موفقیت بزرگی برای ایران است.

597/522

ورزشی. ** 1589 **





:: برچسب‌ها: کالیفرنیا , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: