مجتهدزاده:مجمع جهانی زنان مسلمان تشكیل می شود
نوشته شده توسط : amatrack

'مریم مجتهد زاده' روز سه شنبه در حاشیه نخستین اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی در برج میلاد تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: مجمع جهانی زنان مسلمان با هدف ترویج افكار اسلامی ایجاد می شود.

وی با بیان اینكه مقدمات تاسیس این مجمع فراهم شده است ، گفت: در این مجمع قرار است نمایندگانی از زنان مسلمان سراسر دنیا گردهم آمده و پیرامون مسائل و نقش زنان در عرصه های مختلف تبادل نظر كنند.

مشاور رییس جمهوری در امور زنان در مورد برگزاری نخستین اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی در تهران افزود:بانوان شركت كننده خواهان كسب تجربیات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و نقش موثر بانوان در شكل گیری این رویداد انقلابی به كشور خود هستند.

رییس مركز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری همچنین با بیان اینكه زنان در سایه اسلام موفقیت های قابل توجهی را در جهان به نمایش گذاشته اند ،گفت: بانوان شركت كننده در این اجلاس جهانی در ایران از نزدیك با بخش های عظیمی از موفقیت چشم گیر در حوزه زنان آشنا می شوند.

مجتهد زاده با بیان اینكه خطر تهاجم فرهنگی غرب در كمین بانوانی است كه بیداری اسلامی در كشورهای آنها رخ داده است ،افزود:در این همایش آنها با نگرش اصیل اسلام در مورد مسائل مختلف و همچنین از بین بردن دیدگاه های افراطی در بخش زنان آشنا می شوند.

براساس این گزارش ، مریم مجتهدزاده به همراه جمعی از مسوولان مركز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از نمایشگاه جانبی این اجلاس كه به دستاوردهای زنان ایرانی در حوزه صنایع دستی ، فرهنگی و اجتماعی اختصاص داشت ،بازدید كرد.

اجلاس جهانی 'زنان و بیداری اسلامی' صبح امروز سه شنبه با حضور 'محمود احمدی نژاد ' رییس جمهوری آغاز به كار كرد.

'علی اكبر ولایتی' دبیر كل مجمع جهانی بیداری اسلامی و مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی، 'سید عمار حكیم' رییس مجلس اعلای عراق، 'مریم مجتهدزاده' مشاور رییس جمهوری و رییس مركز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سردار بسیجی 'محمدرضا نقدی' رییس سازمان بسیج مستضعفان از جمله شركت كنندگان در این اجلاس جهانی هستند.

یك هزار و 200 نفر از شركت كنندگان در این اجلاس دو روزه از 80 كشور مختلف جهان هستند كه 450 مقاله ارایه كرده اند. همچنین 300 زن ایرانی فعال در عرصه های مختلف در این اجلاس شركت دارند.

اجتمام**9134*7029*1580





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: