رژیم صهیونیستی توطئه تغییر هویت قدس را ادامه می دهد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش پایگاه خبری 'فلسطین الیوم' شاهدان عینی گفتند: تراكتورها وكارگران رژیم صهیونیستی، عملیات ساخت شبكه های آب ، برق وكارهای زیر بنایی در نزدیكی شهرك 'معالی ادومیم' بر روی زمین های مصادره شده و خانه های ویران شده شهروندان فلسطینی را از سرگرفته اند. این شهرك نزدیك 'عیزریه' و'ابو دیس' قرار دارد و هدف نهایی اتصال آن به شهر قدس در چارچوب اجرای 'پروژه 2020 '، رژیم صهیونیستی است.

'جمال عمرو' كارشناس املاك، گفت: اتصال شهرك ' معالی ادومیم' به شهر قدس در قالب پروژه بزرگ 2020 با هدف تغیر هویت شهر قدس و اسلام زدایی از ان و از بین رفتن آثار باستانی فلسطین است.

وی افزود: اجرای این پروژه ،مستلزم بسته شدن خیابان اصلی میان بیت لحم ورام الله است كه از كنار دیوار جبل المشارف می گذرد وهدف از شهرك سازی دراین منطقه تقسیم كرانه باختری به دو نیمه است.

' پروژه 2020 ' یا ' پروژه سیاه ' كه هدف آن ویران كردن مسجد الاقصی و ساختن معبد سلیمان یا پیكر مورد ادّعای صهیونیست ها به جای آن است همواره در دستور كار رژیم صهیونیستی قرارداشته است ولی گهگاه تحت فشارهای بین المللی این رژیم چندی دست از كار می كشد و پس از مدتی آن را از سر می گیرد.

در پروژه 2020، قدس به عنوان پایتخت یكپارچه رژیم صهیونیستی و پایان اجرای ساخت بیش از 50 هزار واحد شهرك نشینی، اعلام خواهد شد. در آن زمان تعداد جمعیت ساكنان عرب قدس شریف كاهش خواهد یافت و فلسطینیان به عنوان اقلیّت در شهر تاریخی خود در خواهند آمد.

این اقدامات از دیدگاه قانون بین المللی نامشروع است و به موجب قطعنامه ها و تصمیمات بین المللی به عنوان نقض آشكار به شمار می روند و توافقنامه چهارم ژنو و توافقنامه لاهه در مورد حمایت از املاك و مستغلات فرهنگی این اقدامات را رد كرده است.

مترجمام**1453**1446





:: برچسب‌ها: رقص , وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: