شورای مشورتی گردشگری ایران تشكیل شد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، نخستین جلسه این شورا كه در معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشكیل شده است، روز سه‌ شنبه با حضور 'سیدحسن موسوی' رییس این سازمان در محل ارگ آزادی برگزار شد.

در این شورا كه نخستین شورای مشورتی در صنعت گردشگری كشور محسوب می‌شود، نمایندگان نهادها و سازمان‌های مرتبط با صنعت گردشگری از جمله وزارت امور خارجه، پلیس اتباع و گذرنامه و سازمان هواپیمایی كشوری حضور دارند.

همچنین علاوه بر عضویت معاون رییس‌جمهور و ریس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری و معاون گردشگری كشور در این شورا، نمایندگان بخش خصوصی فعال در صنعت گردشگری از جمله جامعه هتلداران، تورگردانان و دفاتر خدمات مسافرتی و نیز تنی چند از استادان و صناحبنظران دانشگاهی صنعت گردشگری عضویت دارند.

معاون گردشگری كشور در آغاز به كار این شورا، هدف از تشكیل آن را برنامه‌ریزی مدون برای رفع مشكلات و موانع پیش ‌روی گردشگری ایران دانست و افزود: این شورا می‌تواند به رفع مشكلات و موانع پیش ‌روی گردشگری كمك كند.

'منوچهر جهانیان' یكی از مهمترین اهداف تشكیل این شورای مشورتی را تعامل، برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی برای ایجاد بستر مناسب با هدف گردشگری دانست و تاكید كرد: جلسات این شورا با دستورالعمل و وظایف مشخص، تشكیل می‌شود.

به گفته وی، این شورای مشورتی شامل سه كارگروه 'گردشگری داخلی'، 'استانداردسازی' و 'توسعه گردشگری خارجی، بازاریابی و تبلیغات' است.

به گزارش ایرنا، علی رحیم‌پور، سیدحسن مطیعی لنگرودی، هوشنگ كیانی، حمیدرضا ضرغام، پرویز كردوانی، احمد روستا و محمد ایمانی خوشخو، صاحبنظران و استادان دانشگاهی هستند كه در این كارگروه عضویت دارند.

همچنین مجید ابوالفتحی، محسن مصلحی، خسرو ایرانپور، حسن قشقاوی، ابراهیم پورفرج، محمد شریف روحانی، محمدرضا فرزین، محمدرضا پوینده، علی اكبر غمخوار، تراب محمدی، محمدعلی فرخ‌مهر، محمدعلی اینانلو، سردار محمود صادقی و حمیدرضا پهلوانی اعضای حقوقی این شورای مشورتی به شمار می‌روند.

فراهنگ ** 2025 ** 1071





:: برچسب‌ها: دریاچه , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: