کمانداران معترض جایگزین شدند
نوشته شده توسط : amatrack
تیر و کمان

فدراسیون تیر و کمان درخواست ملی پوشان مبنی بر تغییر مربی را "غیر منطقی" دانسته بود.

کمیته فنی فدراسیون تیر و کمان برای شرکت در المپیک لندن، دو تیرانداز دیگر را بجای میلاد وزیری و زهرا دهقان معرفی کرد. ساره اسدی و نادر منوچهری مقدم با تصمیم این کمیته در این رقابتها شرکت خواهند کرد.

این دو تیرانداز که با رای کمیته فنی از تیم ملی تیراندازی کنار گذاشته شدند، روز شنبه تمرینات تیم ملی را ترک کرده و در نامه ای به سرپرست فدراسیون تیر و کمان، خواستار بازگشت مربیان سابق تیم ملی شده بودند.

پس از معرفی این دو ورزشکار جدید بعنوان نماینده های ایران در المپیک، هم مسئولان فدارسیون و هم ورزشکاران کنار گذاشته شده به این تصمیم واکنش نشان دادند.

زهرا دهقان، که شانس حضور در المپیک را از دست داده، در رقابت های انتخابی در آمریکا سهمیه المپیک گرفت.

او موضوع نوشتن نامه به محمد علی شجاعی سرپرست فدراسیون را، پیشنهاد خود او در زمان سفر تیم ملی به آمریکا می داند. او در گفتگویی با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) گفته است:" این اصرار خود آقای شجاعی بود که ما مربیان داخلی را معرفی کنیم و در اصل نامه‌ای که نوشتیم، دیکته شده صحبت‌های آقای شجاعی بود، چون ایشان به ما گفتند که برای رسیدگی به صورت کتبی این موضوعات را بگویید و خودشان گفتند که بنویسید."

با توجه به درخواست خود سرپرست فدراسیون، زهرا دهقان تیرانداز رشته ریکرو، اقدام فدراسیون را بعد فرستادن نامه "غیر صادقانه" می داند.

اما ظاهرا فدراسیون تیر و کمان ۲۰ روز مانده به المپیک، با مشکلی جدی روبرو شده است. نادر منوچهری مقدم یکی از ورزشکاران جایگزین، تیم ملی تیر و کمان ایران ساعتی پس از اعلام کمیته فنی این فدراسیون، در گفتگویی با خبرگزاری مهر از حضور در تیم انصراف داد.

او درباره علت انصرافش گفت:" مسئولان فدراسیون به من پیشنهاد دادند که در اردوی های تیم ملی برای شرکت در المپیک حضور پیدا کنم اما به دلیل اینکه در حال حاضر وزیری از من آماده تر است، نمی توانم این اجازه را به خودم بدهم که به جای او در المپیک لندن شرکت کنم."

از سوی دیگر سرپرست فدراسیون تیر و کمان انصراف نادر منوچهری از تیم ملی را رد می کند تا موضوع سهمیه های ایران در رشته تیر و کمان پیچیده تر شود. او با اطمینان به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفته که نادر منوچهری مقدم به جای میلاد وزیری به المپیک اعزام خواهد شد:" هیچ مشکلی برای اعزام منوچهری به المپیک وجود ندارد و او به لندن خواهد رفت"

با وجود همه این تغییر و تحولات، کمیته ملی المپیک جایگزینی تیراندازان جدید در تیم ملی تیر و کمان ایران را تایید نکرده است.





:: برچسب‌ها: شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: