تقاضای همكاری مركز آموزش مالی اسلامی استرالیا از ایران
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، 'علی سعیدی' پس از بازگشت از كنفرانس بین المللی بازار سرمایه اسلامی در جاكارتا اندونزی، افزود: محمد سوجیمون معاون مدیر عامل مركز آموزش مالی اسلامی استرالیا خواستار همكاری ایران برای راه اندازی ابزارهای مالی اسلامی در این كشور شد.

وی اظهار داشت: در همین رابطه، سازمان بورس و اوراق بهادار تجارب خود در زمینه طراحی و تدوین مقررات صكوك را در اختیار استرالیا می گذارد.

سعیدی به مذاكرات خود با مدیران نهاد ناظر بازار سرمایه اندونزی نیز اشاره كرد و گفت: توافقات خوبی در زمینه گسترش همكاری ها و به خصوص برگزاری كارگاه های آموزشی با اندونزی انجام شد، اما با توجه به این كه بانك مركزی و نهاد ناظر این كشور در حال ادغام هستند، اجرای این توافق ها به ماه های آینده موكول شد.

عضو هیات مدیره سازمان بورس كه ریاست دو پنل این كنفرانس بین المللی را برعهده داشت، افزود: آینده بازار سرمایه اسلامی، انجام اصلاحات و توسعه زیرساخت های بازار سرمایه اسلامی، وضع مقررات، استراتژی ها برای توسعه محصولات و آماده سازی بازار سرمایه اسلامی برای تامین مالی عمومی و زیر ساخت های اقتصادی كشورها از مهم ترین مواردی بود كه در این كنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این كنفرانس چند مقاله از محققان در خصوص جایگاه بازار سرمایه اسلامی در بحران مالی جهان با رویكردهای مختلف ارائه شد كه نتیجه تحقیقات نشان می دهد بازار سرمایه و شاخص های اسلامی در این بحران، امن تر از سایر بازارهای عمل كرده اند.

اقتصام** 9141/1594





:: برچسب‌ها: هنر , فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: