گردهمایی بین المللی آموزش و جهانی شدن برگزار می شود
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات وزیران بنا به پیشنهاد مركز ملی جهانی شدن و به استناد تبصره (3) ماده (1) قانون نحوه اعمال نظارت بر كاهش هزینه های غیر ضرور و جلوگیری از تجمل گرایی مصوب 1370 با برگزاری این گردهمایی بین المللی در تهران موافقت كرد.

بر این اساس، گردهمایی بین المللی آموزش و جهانی شدن توسط مركز ملی جهانی شدن و با همكاری دستگاه های تخصصی و اجرایی ذیربط در داخل كشور از جمله وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، دبیر كمیسیون ملی آیسسكو در تهران، دفتر منطقه ای یونسكو در تهران در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

هدف از برگزاری این گردهمایی، انسجام بخشی به فعالیت های آموزشی كشور در حوزه جهانی شدن، استفاده از تجارب بین المللی و اثرگذاری بر روندها و رویكردهای آموزشی موجود در زمینه جهانی شدن، آسیب شناسی وضعیت موجود آموزشی ایران و كشورهای مختلف با معیارهای جهانی شدن است.

همچنین ایجاد بستری برای شناخت ظرفیت ها و توانمندی های كشورهای مختلف و ایجاد ارتباط موثر كاری به منشور تبادل تجربیات و تعیین و تدوین پیش نویس همكاریهای بین المللی در زمینه آموزش و عصر جهانی شدن از دیگر اهداف برگزاری

این گردهمایی است.

'محمد رضا رحیمی' معاون اول رییس جمهوری این مصوبه را برای اجرا ابلاغ كرد.

سیام**7378**1336





:: برچسب‌ها: روز , سیاه , به من ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: