تخصیص منابع صندوق توسعه ملی به ماشین آلات ساخت داخل
نوشته شده توسط : amatrack

و'رضا فاطمی امین'روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اظهار داشت: پیش از این، منابع صندوق توسعه ملی ، تنها به صورت گشایش ال سی برای سازنده خارجی بود كه این امر به شدت در امر ماشین سازی داخلی اثر منفی داشت.

وی تصریح كرد: این مشكل در حساب ذخیره ارزی نیز وجود داشت كه روند رشد ماشین سازی را با مشكل مواجه می كرد.

فاطمی امین عنوان كرد: این مصوبه كه هفته پیش برای اجرا ابلاغ شده ،موجب رونق ماشین سازی داخلی می شود و امكان استفاده حداكثری از توان داخلی را فراهم می كند.

فاطمی امین همچنین به مصوبه ای برای رفع محدودیت اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی اشاره كرد ویاد آور شد پیش از این ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بخشنامه ای را صادر كرده بود كه در آن برای صدور مجوز و اعطای تسهیلات به افراد دارای بدهی های بانكی ،بیمه ای و مالیاتی ، محدودیت هایی دیده شده بود.

معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت افزود: محدودیت های اعلام شده كلی بود و برای رفع آن ها پیگیری های لازم صورت گرفت ، براین اساس چند تبصره مصوب شد كه از آن جمله حذف بدهی های بیمه ای بود ، همچنین برخی از مقامات بالا نیز برای صدور مجوزها طبق صلاحدید و در نظر گرفتن مصالح كشور مستثنی شدند.

وی تصریح كرد مقرر شد تا بانك مركزی،سازمان تامین اجتماعی و سازمان امورمالیاتی لیست بدهكاران عمده را در اختیار نهادهای مربوطه قرار دهند تا این افراد در فهرست سیاه قرار گیرند و از ارائه تسهیلات به آنها خودداری شود.

اقتصام**3917**1601





:: برچسب‌ها: مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: