این دژهاي محكم را محكم نگاه دارید
نوشته شده توسط : amatrack

بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند: ما با ذكر خدا، با اسم خدا پیش بردیم و نماز بالاترین ذكر خداست. اگر در نماز كوتاهي بشود؛ هر كس بگوید خوب من خودم تنهایي مي‏روم توي خانه‏ام مي‏خوانم، خیر نماز را در جماعت بخوانید. اجتماع باید باشد.

مساجد را پر كنید. اینها از مساجد مي‏ترسند. اینها بیخ گوش شما مي‏گویند كه این آخوند، كه از او كاري نمي‏آید، مسجد مي‏روید چه كنید؟ خودمان مي‏رویم فلان جا نماز مي‏خوانیم. نماز نمي‏خواهند بخوانند، مي‏خواهند نماز را بشكنند. نماز مي‏خوانند؛ با این نمازهایي كه در مسجدها مي‏روند و نمي‏گذارند كه مسلمان ها نماز درست خودشان را بخوانند؟ با این نمازها مي‏خواهند نماز را بشكنند.

اینها از مسجد مي‏ترسند. من تكلیفم را باید ادا كنم، به شما بگویم. شما دانشگاهی ها، شما دانشجوها، همه‏تان مساجد را بروید پر كنید. سنگر است اینجا. سنگرها را باید پر كرد.

'محراب' به آن مي‏گویند؛ یعني آنجایي كه حرب از آن شروع مي‏شود؛ محل حرب. امروز از همه روزها براي ما حساستر است. براي اینكه همه چیز درست شده است و شیطان ها از اطراف مي‏خواهند حالا كه همه چیز درست شده و مایوس شدند، نگذارند اجرا بشود كارها؛ باز تهیه ببینند، و لو 10 سال دیگر تهیه ببینند؛ براي اینكه، مسجدها را هي كم كم هي خالي كنند و آخوند مسجد را كنار بگذارند و یك كسي (را) كه وضو ندارد و به هیچ چیز هم معلوم نیست اعتقاد داشته باشد، بیاورند آنجا پهلوي آخوند و نگذارند این نمازش را بخواند و خالي كنند این سنگرها را و بعد از خالي كردن این سنگرها، حمله كنند.

این دژهاي محكم را محكم نگاه دارید. نگویید كه ما انقلاب كردیم، حالا باید هي فریاد بزنیم! خیر، نماز بخوانید از همه فریادها بالاتر است. اجتماع كنید. نمازهاي جمعه را با شكوه به جا بیاورید و نمازهاي غیر جمعه را هم، كه شیطان ها از نماز مي‏ترسند، از مسجد مي‏ترسند و این دانشجوها و دانشگاهی ها و معممین و علما و روحانیون و همه این قشرهایي كه مغز متفكر هستند، با هم ائتلافشان را زیاد كنند و متوجه باشند به اینكه مي‏خواهند این ائتلاف را بشكنند.

** بخشی از بیانات امام خمینی(ره) در جمع مسوولان آموزش و پرورش و اعضاي انجمن اسلامي وزارت كشور در 10 تیر سال 1359





:: برچسب‌ها: کانادا , دریاچه , به من ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردين 0 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: