افزایش بهای تدریجی نفت خام عمان در بازار انرژی امارات متحده عربی
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش خبرنگار ایرنا از ابوظبی , در پایان معاملات امروز بازار انرژی امارات بهای یك بشكه نفت خام عمان برای تحویل در ماه اكتبر ( مهر ) به 102 دلار و 2 سنت رسید كه این رقم نسبت به اواخر هفته گذشته بیش از یك دلار و نسبت به دو هفته قبل حدود 5 دلار افزایش نشان می دهد.

منابع بازار انرژی امارات سیر صعودی قیمت نفت خام عمان را ناشی از پدیدار شدن زمینه های افزایش میزان تقاضای نفت خام از سوی چین برای نفت منطقه خلیج فارس و نیز تاثیر پذیری از تحولات منطقه ای دانستند .

سلطان نشین عمان یكی از تولیدكنندگان كوچك غیرعضو سازمان كشورهای صادر كننده نفت (اوپك) است اما بهای نفت خام صادراتی این كشور شاخصی برای حدود 12 میلیون بشكه نفتی است كه از كشورهای عمده نفتی حاشیه خلیج فارس به آسیا صادر می شود.

بر اساس این گزارش، در پایان معاملات امروز بازار انرژی امارات، بهای یك بشكه نفت خام دبی 102 دلار و23 سنت و بهای یك بشكه نفت خام ' مربان ' ابوظبی 104 دلار و48 سنت برای تحویل در ماه اكتبر آینده (مهر) معامله شد.

در این بازار همچنین امروز هر بشكه نفت خام سبك عربی 103 دلار و 62 سنت و نفت خام سنگین عربی 101دلار و 67سنت برای تحویل در ماه اكتبر معامله شد

خاورم * 2041 *2047**





:: برچسب‌ها: زن ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: