جودوكار برزیلی: به رغم مخالفت والدینم وارد این رشته شدم
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه از لندن، این ورزشكار دختر 22 ساله برزیلی، نخستین زنی از این كشور بود كه در رقابت های جودو زنان بازی های المپیك لندن مدال طلا گرفت.

وی گفت: مشكل اصلی، تحصیلات من بود زیرا به منظور ادامه دادن فعالیت ورزشی خود باید در تحصیلاتم موفق می شدم.

منزس افزود: پدر و مادرم به رغم مخالفت اولیه هنگامی كه سفرها و رقابت های ورزشی ام شروع شد، دریافتند من از استعداد زیادی برخوردارم و من را تشویق كردند.

وی كه در دو سال گذشته در مسابقه های جودو قهرمانی جهان مدال برنز گرفته است، بالاخره توانست در المپیك لندن به مقام نخست دست یافته و مدال طلا بگیرد.

منزس ابراز امیدواری كرد، دستیابی وی به مدال طلا، راه دستیابی دیگر زنان ورزشكار كشورش را به موفقیت هموار كند.

مترجمام. ** 1486 ** 1589





:: برچسب‌ها: نیکون , سان , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: